Klachtenreglement
Bij Claris Zorg vinden we het van groot belang dat onze bewoners en vertegenwoordigers tevreden zijn over de geleverde diensten. Wanneer u ontevreden bent dan willen wij dat graag in vroeg stadium met u oplossen. Hiervoor zijn de locatiemanager, de eerste contactpersoon zorg of de directie van Claris Zorg de aangewezen personen om dit met u te bespreken.
Wanneer dit gesprek niet leidt tot een voor alle partijen bevredigende oplossing of wanneer u het moeilijk vindt dit gesprek met ons te voeren dan is het mogelijk om rechtstreeks een onafhankelijke externe klachtenfunctionaris in te schakelen om te komen tot een oplossing.
Voor de externe klachtenfunctionaris is Claris Zorg aangesloten bij branchevereniging SPOT. De externe klachtenfunctionaris is onafhankelijk en gaat vertrouwelijk met uw informatie om. Er is een geheimhoudingsplicht.
Indien u met ons en de externe klachtencommissie niet tot een bevredigende oplossing kunt komen, dan kunt u het geschil voorleggen aan de Geschilleninstantie Zorggeschil. Via de brancheorganisatie SPOT is Claris Zorg hierbij aangesloten.
Contactgegevens externe klachtenfunctionaris
Vereniging SPOT
t.a.v. klachtenfunctionaris
Lange Voorhout 58
2514EG Den Haag
Contactgegevens Geschilleninstantie Zorggeschil
Stichting Zorggeschil
Postbus 132
8430 AC Oosterwolde