Klachtenreglement

Bij Claris Zorg  vinden we het van groot belang dat onze bewoners en vertegenwoordigers tevreden zijn over de geleverde diensten. Wanneer u ontevreden bent dan willen wij dat graag in vroeg stadium met u oplossen. Hiervoor zijn de locatiemanager, de eerste contactpersoon zorg of de directie van Claris Zorg de aangewezen personen om dit met u te bespreken.

Wanneer dit gesprek niet leidt tot een voor alle partijen bevredigende oplossing of wanneer u het moeilijk vindt dit gesprek met ons te voeren dan is het mogelijk om rechtstreeks een onafhankelijke externe klachtenfunctionaris  in te schakelen om te komen tot een oplossing.

Voor de externe klachtenfunctionaris is Claris Zorg aangesloten bij branchevereniging SPOT. De externe klachtenfunctionaris is onafhankelijk en gaat vertrouwelijk met uw informatie om. Er is een geheimhoudingsplicht.

Indien u met ons en de externe klachtencommissie niet tot een bevredigende oplossing kunt komen, dan kunt u het geschil voorleggen aan de Geschilleninstantie Zorggeschil. Via de brancheorganisatie SPOT is Claris Zorg hierbij aangesloten.

Contactgegevens externe klachtenfunctionaris      

klacht@verenigingspot.nl

Vereniging SPOT

t.a.v. klachtenfunctionaris

Lange Voorhout 58

2514EG Den Haag         

Contactgegevens Geschilleninstantie Zorggeschil

info@zorggeschil.nl

Stichting Zorggeschil

Postbus 132

8430 AC Oosterwolde


 

Een folder en het volledige klachtenreglement kunt u via de onderstaande knoppen downloaden.